Farzanegan Pub Farzanegan DOI info@joce.ir mEDRA 20240329 DOI Registration 01
06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/14 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>واکاوی توانایی‌های فرایندی یک مدیر در نگرش تمدنی رضوی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>واکاوی توانایی‌های فرایندی یک مدیر در نگرش تمدنی رضوی</TitleText> 01 01 14 zagros Publisher IR 01 14 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>واکاوی توانایی‌های فرایندی یک مدیر در نگرش تمدنی رضوی</TitleText> 01 1 A01 مرتضی نجفی مرتضی نجفی C. مرتضی نجفی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/5 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسي وضعیت عملکرد فردی و عوامل موثر بر آن (با تاکید برمتغیر کيف</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسي وضعیت عملکرد فردی و عوامل موثر بر آن (با تاکید برمتغیر کيف</TitleText> 01 01 5 zagros Publisher IR 01 5 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسي وضعیت عملکرد فردی و عوامل موثر بر آن (با تاکید برمتغیر کيف</TitleText> 01 1 A01 زینب امامی زینب امامی C. زینب امامی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/13 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسي رابطه وفاداری مشتری و رضايت كاركنان با عملكرد مالي (بانک آینده شعبه های تهران)</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسي رابطه وفاداری مشتری و رضايت كاركنان با عملكرد مالي (بانک آینده شعبه های تهران)</TitleText> 01 01 13 zagros Publisher IR 01 13 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسي رابطه وفاداری مشتری و رضايت كاركنان با عملكرد مالي (بانک آینده شعبه های تهران)</TitleText> 01 1. آذربایجانی، ک، سروش یار، ا،یاریان ، س، 1390 ، جستجوی بهترین معیار عملکرد مالی. 2. انصاری، م يوشانلويي ، ح، دانيالي ده حوض ، م، مرداني، ا،1390 ، بررسي تأثير معيارهاي مالي و غيرمالي ارزيابي عملكرد بر رضايت شغلي ازديدگاه كاركنان شرك تهاي پذيرفته شده دربورس اوراق بهادار، بررسيهاي حسابداري و حسابرسي، دوره 18 ، شماره63. 3. تاج زاده یمین، ا، اله یاری ،س،1390، بررسی وفاداری مشتریان)مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران(. 4. جواهری، ص، نجفی زاده ، ن، حاجی، غ، 1395، پایان نامه بررسی رابطه رضایت کارکنان و رضایت مشتری با عملکرد مالی شهرداری اراک، دانشگاه ازاد اسلامی اراک. 5. حاجي پور، ب، طاهري خ، سينايي ح،1390، بررسي ارتباط بين سرمايه فکري و عملکرد شرکت، پژوهش نامه مديريت تحول (پژوهش نامه مديريت). 6. حمیدی زاده، م؛ غمخواری، م، 1388، شناسايي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان بر اساس مدل سازمان هاي پاسخگوي سريع، فصلنامه پژوهشنامه بازرگاني، شماره ۵۲. 7. خلیلی، ص، قادیکلائی، ع ،1394، ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران، مقاله 3، دوره 7، شماره 14. 8. رشید کابلی، م، پورمیری، م، هاشم الحسینی، ر، 1392، بررسی رابطه بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری(مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان: آسمان، پیروزی، عالی قاپو. 9. شکری، ب، ساريخاني، ن، حسومي، ط، 1391، عوامل موثر بر رضايت شغلي كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن، فصلنامه پژوهش اجتماعي، سال چهارم، شماره چهاردهم. 10. عبادار، ا، 1395، بررسي خدمت گرايي بر عملکرد مالي با نقش میانجي رضايت شغلي و رضايت مشتری، علوم انسانی اسلامی، شماره 51 ، جلد 5 11. علوی، ص، حمیدی، م، رضایی، م، 1394، پایان نامه بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک. 12. قاسمي، ن، 1393، بررسی رابطه رضایت کارکنان با کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد مالی شرکت‌ های خدماتی شهرستان اهواز (شامل، آژانس های هواپیمایی، پست بانکها، شرکتهای بیمه). 13. قره چه، م، دابوئیان، م، 1390، وفاداري كاركنان در تعامل با وفاداري مشتريان صنايع خدماتي، دو فصلنامه علمي- پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين، سال اول، شماره سوم. 14. گودرزی، م، فرجو، ل ، سلیمانی، ا، 1393، بررسی تأثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی– شعب شهر تهران(، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 2. 15. محمدی، پ، فضل زاده، ع، باقرزاده، ف،1390، رضایت مشتري، رضایت کارمند و عملکرد مالی، اولین همایش ملی مدیریت، شیراز:انجمن علمی مدیریت دانشگاه شیراز. 16. موسي خاني، س، محمد حقيقي، م،1391 ارائه مدلي جهت كسب وفاداري مشتري با استفاده از مديريت دانش مشتري در صنعت بانكداري كشور (بانكهاي خصوصي). دوره 4، شماره 12. 17. Brady.M.K.,Robertson.C. J (2012). “'Searching for a consensus on the antecedent rol Of service quality and satisfaction” An exploratory cross national study. Journal of business Reserch, 5 18. Chi, C.G. and Gursoy, D. (2014). “Employee satisfaction, customer satisfaction and financial performance: an empirical examination”. International Journal of Hospitality Management, Vol. 28 No. 2, pp. 245-253. 19. Keisidou, Elissavet Lazaros Sarigiannidis and Dimitrios I. Maditinos (2013). “Customer satisfaction, loyalty and financial perfor mance A holistic approach of the Greek banking sector”. International Journal of Bank Marketing, Vol. 31 No. 4, 2013, pp. 259-288 20. Kim, S.W. (2010). An investigation on the direct and indirect effect of supply chain integration on firm performance. The International Journal of Production Economics, 119 (2), 328-346. 21. Yavas, U. & Babakus, E. (6262). Relationships between organizational support,customer orienttaion, and work outcomes: A study of frontline bank employees. International Journal of Bank Marketing, 68(8), 666-688. 22. Yu, w., Jacobs, M.A., Salisbury, W.D. & Enns, H. (6268), The effects of supply chain integration on customer satisfaction and financial performance: An organizational learning perspective, Int. J. Production Economics 649,849–888 1 A01 آمنه مالمير، شهروز رمضی مجدآبادی فراهانی آمنه مالمير، شهروز رمضی مجدآبادی فراهانی C. آمنه مالمير، شهروز رمضی مجدآبادی فراهانی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/17 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی رابطه اخلاق با علوم دینی </TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی رابطه اخلاق با علوم دینی </TitleText> 01 01 17 zagros Publisher IR 01 17 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی رابطه اخلاق با علوم دینی </TitleText> 01 1 A01 خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، فرنگیس میربلوچ، فاطمه میربلوچ، اسماء شهنوازی خرم، فاطمه ریگ خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، فرنگیس میربلوچ، فاطمه میربلوچ، اسماء شهنوازی خرم، فاطمه ریگ C. خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، فرنگیس میربلوچ، فاطمه میربلوچ، اسماء شهنوازی خرم، فاطمه ریگ 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/18 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده ازاخلاق حرفه ای مدیران مدارس</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده ازاخلاق حرفه ای مدیران مدارس</TitleText> 01 01 18 zagros Publisher IR 01 18 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده ازاخلاق حرفه ای مدیران مدارس</TitleText> 01 1 A01 خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، محمد نعیم شکرزهی، زهره پسکوهی، جمیله مسکان زهی، فرنگیس میربلوچزهی خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، محمد نعیم شکرزهی، زهره پسکوهی، جمیله مسکان زهی، فرنگیس میربلوچزهی C. خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، محمد نعیم شکرزهی، زهره پسکوهی، جمیله مسکان زهی، فرنگیس میربلوچزهی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/20 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با تأکید بر سرمایه انسانی </TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با تأکید بر سرمایه انسانی </TitleText> 01 01 20 zagros Publisher IR 01 20 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با تأکید بر سرمایه انسانی </TitleText> 01 1 A01 محمدرضا حامیان رودسری، مریم دانشمندمهر محمدرضا حامیان رودسری، مریم دانشمندمهر C. محمدرضا حامیان رودسری، مریم دانشمندمهر 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/23 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تعاون، دولت الکترونیک وتوسعه</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>تعاون، دولت الکترونیک وتوسعه</TitleText> 01 01 23 zagros Publisher IR 01 23 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تعاون، دولت الکترونیک وتوسعه</TitleText> 01 1 A01 غلامعباس بهرامی غلامعباس بهرامی C. غلامعباس بهرامی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/21 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مطالعه تطبیقی جرم خودکشی در فقه و حقوق ایران با نظام حقوقی انگلستان</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>مطالعه تطبیقی جرم خودکشی در فقه و حقوق ایران با نظام حقوقی انگلستان</TitleText> 01 01 21 zagros Publisher IR 01 21 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مطالعه تطبیقی جرم خودکشی در فقه و حقوق ایران با نظام حقوقی انگلستان</TitleText> 01 1 A01 مسعود مسعود C. مسعود 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/24 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تأثیر حکمرانی خوب بر رفتار منافقانه در سازمان های دولتی ایران</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>تأثیر حکمرانی خوب بر رفتار منافقانه در سازمان های دولتی ایران</TitleText> 01 01 24 zagros Publisher IR 01 24 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تأثیر حکمرانی خوب بر رفتار منافقانه در سازمان های دولتی ایران</TitleText> 01 1 A01 نجمه نصرازادانی، مهدی محمدی نجمه نصرازادانی، مهدی محمدی C. نجمه نصرازادانی، مهدی محمدی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2019.1011.1234 http://rmhj.ir/user/articles/8 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی نوآوری باز در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران با رویکرد یکپارچگی دانش</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی نوآوری باز در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران با رویکرد یکپارچگی دانش</TitleText> 01 01 8 zagros Publisher IR 01 8 JB 1005 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی نوآوری باز در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران با رویکرد یکپارچگی دانش</TitleText> 01 1 A01 لیدا احمدی لیدا احمدی C. لیدا احمدی 01 eng 202403 2024 C. zagros