Farzanegan Pub
Farzanegan DOI
info@joce.ir
mEDRA
20240329
DOI Registration
01
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/14
Farzanegan Pub
mEDRA
01
واکاوی تواناییهای فرایندی یک مدیر در نگرش تمدنی رضوی
05
واکاوی تواناییهای فرایندی یک مدیر در نگرش تمدنی رضوی
01
01
14
zagros Publisher
IR
01
14
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
واکاوی تواناییهای فرایندی یک مدیر در نگرش تمدنی رضوی
01
1
A01
مرتضی نجفی
مرتضی نجفی
C.
مرتضی نجفی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/5
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسي وضعیت عملکرد فردی و عوامل موثر بر آن (با تاکید برمتغیر کيف
05
بررسي وضعیت عملکرد فردی و عوامل موثر بر آن (با تاکید برمتغیر کيف
01
01
5
zagros Publisher
IR
01
5
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
بررسي وضعیت عملکرد فردی و عوامل موثر بر آن (با تاکید برمتغیر کيف
01
1
A01
زینب امامی
زینب امامی
C.
زینب امامی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/13
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسي رابطه وفاداری مشتری و رضايت كاركنان با عملكرد مالي (بانک آینده شعبه های تهران)
05
بررسي رابطه وفاداری مشتری و رضايت كاركنان با عملكرد مالي (بانک آینده شعبه های تهران)
01
01
13
zagros Publisher
IR
01
13
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
بررسي رابطه وفاداری مشتری و رضايت كاركنان با عملكرد مالي (بانک آینده شعبه های تهران)
01
1. آذربایجانی، ک، سروش یار، ا،یاریان ، س، 1390 ، جستجوی بهترین معیار عملکرد مالی.
2. انصاری، م يوشانلويي ، ح، دانيالي ده حوض ، م، مرداني، ا،1390 ، بررسي تأثير معيارهاي مالي و غيرمالي ارزيابي عملكرد بر رضايت شغلي ازديدگاه كاركنان شرك تهاي پذيرفته شده دربورس اوراق بهادار، بررسيهاي حسابداري و حسابرسي، دوره 18 ، شماره63.
3. تاج زاده یمین، ا، اله یاری ،س،1390، بررسی وفاداری مشتریان)مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران(.
4. جواهری، ص، نجفی زاده ، ن، حاجی، غ، 1395، پایان نامه بررسی رابطه رضایت کارکنان و رضایت مشتری با عملکرد مالی شهرداری اراک، دانشگاه ازاد اسلامی اراک.
5. حاجي پور، ب، طاهري خ، سينايي ح،1390، بررسي ارتباط بين سرمايه فکري و عملکرد شرکت، پژوهش نامه مديريت تحول (پژوهش نامه مديريت).
6. حمیدی زاده، م؛ غمخواری، م، 1388، شناسايي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان بر اساس مدل سازمان هاي پاسخگوي سريع، فصلنامه پژوهشنامه بازرگاني، شماره ۵۲.
7. خلیلی، ص، قادیکلائی، ع ،1394، ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران، مقاله 3، دوره 7، شماره 14.
8. رشید کابلی، م، پورمیری، م، هاشم الحسینی، ر، 1392، بررسی رابطه بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری(مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان: آسمان، پیروزی، عالی قاپو.
9. شکری، ب، ساريخاني، ن، حسومي، ط، 1391، عوامل موثر بر رضايت شغلي كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن، فصلنامه پژوهش اجتماعي، سال چهارم، شماره چهاردهم.
10. عبادار، ا، 1395، بررسي خدمت گرايي بر عملکرد مالي با نقش میانجي رضايت شغلي و رضايت مشتری، علوم انسانی اسلامی، شماره 51 ، جلد 5
11. علوی، ص، حمیدی، م، رضایی، م، 1394، پایان نامه بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک.
12. قاسمي، ن، 1393، بررسی رابطه رضایت کارکنان با کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد مالی شرکت های خدماتی شهرستان اهواز (شامل، آژانس های هواپیمایی، پست بانکها، شرکتهای بیمه).
13. قره چه، م، دابوئیان، م، 1390، وفاداري كاركنان در تعامل با وفاداري مشتريان صنايع خدماتي، دو فصلنامه علمي- پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين، سال اول، شماره سوم.
14. گودرزی، م، فرجو، ل ، سلیمانی، ا، 1393، بررسی تأثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی– شعب شهر تهران(، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 2.
15. محمدی، پ، فضل زاده، ع، باقرزاده، ف،1390، رضایت مشتري، رضایت کارمند و عملکرد مالی، اولین همایش ملی مدیریت، شیراز:انجمن علمی مدیریت دانشگاه شیراز.
16. موسي خاني، س، محمد حقيقي، م،1391 ارائه مدلي جهت كسب وفاداري مشتري با استفاده از مديريت دانش مشتري در صنعت بانكداري كشور (بانكهاي خصوصي). دوره 4، شماره 12.
17. Brady.M.K.,Robertson.C. J (2012). “'Searching for a consensus on the antecedent rol Of service quality and satisfaction” An exploratory cross national study. Journal of business Reserch, 5
18. Chi, C.G. and Gursoy, D. (2014). “Employee satisfaction, customer satisfaction and financial performance: an empirical examination”. International Journal of Hospitality Management, Vol. 28 No. 2, pp. 245-253.
19. Keisidou, Elissavet Lazaros Sarigiannidis and Dimitrios I. Maditinos (2013). “Customer satisfaction, loyalty and financial perfor mance A holistic approach of the Greek banking sector”. International Journal of Bank Marketing, Vol. 31 No. 4, 2013, pp. 259-288
20. Kim, S.W. (2010). An investigation on the direct and indirect effect of supply chain integration on firm performance. The International Journal of Production Economics, 119 (2), 328-346.
21. Yavas, U. & Babakus, E. (6262). Relationships between organizational support,customer orienttaion, and work outcomes: A study of frontline bank employees. International Journal of Bank Marketing, 68(8), 666-688.
22. Yu, w., Jacobs, M.A., Salisbury, W.D. & Enns, H. (6268), The effects of supply chain integration on customer satisfaction and financial performance: An organizational learning perspective, Int. J. Production Economics 649,849–888
1
A01
آمنه مالمير، شهروز رمضی مجدآبادی فراهانی
آمنه مالمير، شهروز رمضی مجدآبادی فراهانی
C.
آمنه مالمير، شهروز رمضی مجدآبادی فراهانی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/17
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی رابطه اخلاق با علوم دینی
05
بررسی رابطه اخلاق با علوم دینی
01
01
17
zagros Publisher
IR
01
17
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی رابطه اخلاق با علوم دینی
01
1
A01
خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، فرنگیس میربلوچ، فاطمه میربلوچ، اسماء شهنوازی خرم، فاطمه ریگ
خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، فرنگیس میربلوچ، فاطمه میربلوچ، اسماء شهنوازی خرم، فاطمه ریگ
C.
خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، فرنگیس میربلوچ، فاطمه میربلوچ، اسماء شهنوازی خرم، فاطمه ریگ
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/18
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده ازاخلاق حرفه ای مدیران مدارس
05
بررسی بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده ازاخلاق حرفه ای مدیران مدارس
01
01
18
zagros Publisher
IR
01
18
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه با استفاده ازاخلاق حرفه ای مدیران مدارس
01
1
A01
خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، محمد نعیم شکرزهی، زهره پسکوهی، جمیله مسکان زهی، فرنگیس میربلوچزهی
خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، محمد نعیم شکرزهی، زهره پسکوهی، جمیله مسکان زهی، فرنگیس میربلوچزهی
C.
خدانظر رحمت زهی، نسترن شیرازی، محمد نعیم شکرزهی، زهره پسکوهی، جمیله مسکان زهی، فرنگیس میربلوچزهی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/20
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با تأکید بر سرمایه انسانی
05
بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با تأکید بر سرمایه انسانی
01
01
20
zagros Publisher
IR
01
20
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با تأکید بر سرمایه انسانی
01
1
A01
محمدرضا حامیان رودسری، مریم دانشمندمهر
محمدرضا حامیان رودسری، مریم دانشمندمهر
C.
محمدرضا حامیان رودسری، مریم دانشمندمهر
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/23
Farzanegan Pub
mEDRA
01
تعاون، دولت الکترونیک وتوسعه
05
تعاون، دولت الکترونیک وتوسعه
01
01
23
zagros Publisher
IR
01
23
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
تعاون، دولت الکترونیک وتوسعه
01
1
A01
غلامعباس بهرامی
غلامعباس بهرامی
C.
غلامعباس بهرامی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/21
Farzanegan Pub
mEDRA
01
مطالعه تطبیقی جرم خودکشی در فقه و حقوق ایران با نظام حقوقی انگلستان
05
مطالعه تطبیقی جرم خودکشی در فقه و حقوق ایران با نظام حقوقی انگلستان
01
01
21
zagros Publisher
IR
01
21
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
مطالعه تطبیقی جرم خودکشی در فقه و حقوق ایران با نظام حقوقی انگلستان
01
1
A01
مسعود
مسعود
C.
مسعود
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/24
Farzanegan Pub
mEDRA
01
تأثیر حکمرانی خوب بر رفتار منافقانه در سازمان های دولتی ایران
05
تأثیر حکمرانی خوب بر رفتار منافقانه در سازمان های دولتی ایران
01
01
24
zagros Publisher
IR
01
24
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
تأثیر حکمرانی خوب بر رفتار منافقانه در سازمان های دولتی ایران
01
1
A01
نجمه نصرازادانی، مهدی محمدی
نجمه نصرازادانی، مهدی محمدی
C.
نجمه نصرازادانی، مهدی محمدی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2019.1011.1234
https://rmhj.ir/user/articles/8
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی نوآوری باز در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران با رویکرد یکپارچگی دانش
05
بررسی نوآوری باز در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران با رویکرد یکپارچگی دانش
01
01
8
zagros Publisher
IR
01
8
JB
1005
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی نوآوری باز در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران با رویکرد یکپارچگی دانش
01
1
A01
لیدا احمدی
لیدا احمدی
C.
لیدا احمدی
01
eng
202403
2024
C. zagros