Farzanegan Pub
Farzanegan DOI
info@joce.ir
mEDRA
20240328
DOI Registration
01
06
10.22034/zagros.2020.1019.0715
https://rmhj.ir/user/articles/47
Farzanegan Pub
mEDRA
01
نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت در فرآیند تصمیم گیری
05
نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت در فرآیند تصمیم گیری
01
01
47
zagros Publisher
IR
01
47
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت در فرآیند تصمیم گیری
01
1) اشرفی، حمیدرضا. و شریفیان، لیلا. و شاهقلیان قهفرخی، مرجان. (1397). اهمیت سیستم های اطلاعات در سازمانها با تاکید بر سیستم اطلاعاتی تصمیم یار (DSS) و مقایسه با سیستم اطلاعات مدیریت (MIS). مجله علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت وحسابداری، (6) 2، 48 - 33.
2) الوانی، سید مهدی. و خسروی، محبوبه. (1384). نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS) در تصمیم گیری. فصلنامه مطالعات مدیریت، 47.
3) تنها، لیلا. و قربانحسینی، مسعود. و همایی، مریم(1397). تاثیر سیستم های اطلاعاتی مدیریت در فرایند تصمیم گیری. سومین کنفرانس ملی علوم انسانی، حقوق و مدیریت، 20 اردیبهشت 97.
4) طبرسا، غلامعلی. و گیلانی، نیما. (1390). تبیین رابطه سیستم های اطلاعاتی (IS) و فرایند تصمیم گیری مدیران میانی نظام بانکداری خصوصی. دو ماههنامه علمی پژوهشی دانشور رفتار، مدیریت و پیشرفت دانشگاه - شاهد. سال هجدهم، 2 - 47.
5) فیضی، کامران. و مقدسی، علیرضا. (1384). کاربرد سیستم های پشتیبان تصمیم در تصمیم گیری مدیران. فصلنامه مطالعات مدیریت، 45.
6) کیانفر، فرهاد. (1387) نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیم گیریهای راهبردی سازمان. نشریه علمی پژوهشی، (19) 6.
1
A01
داود مژدکانلو، جواد جوادزاده طباطبایی
داود مژدکانلو، جواد جوادزاده طباطبایی
C.
داود مژدکانلو، جواد جوادزاده طباطبایی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2020.1101.0740
https://rmhj.ir/user/articles/52
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی نقش اثرگذار هماهنگی های اسلامی -راهبردی بر توفيق سازمان ها در اقتصاد مقاومتی
05
بررسی نقش اثرگذار هماهنگی های اسلامی -راهبردی بر توفيق سازمان ها در اقتصاد مقاومتی
01
01
52
zagros Publisher
IR
01
52
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی نقش اثرگذار هماهنگی های اسلامی -راهبردی بر توفيق سازمان ها در اقتصاد مقاومتی
01
1) The Holy Quran, Sura Al-Imran, verse 159
2) Holy Quran, Surah Shura, verse 42
3) The Holy Quran, Surah An-Najm, verse 53
4) Arabi, Fatemeh Sadat. Farhangi, Ali Akbar. Seyed Javadin, Seyed Reza (2017). (Interactive Pattern of Organizational Communication Strategies and Performance Human Resource Strategies) Study: Research Units Licensed by the Ministry of Science, Research and Technology Strategic Management Research, Vol. 64 issues, 23
5) Eghbalian, Ali. Azar, Adel. 2016, Cologne Level Design, Islamic Culture Management System with Soft Systems Methodology Approach (SSM), Strategic Management Thought, Year 10, Issue 1, Serial Number 53 510-515.
6) Juanmard, Ehsan. Daryaee, Arash (2016). Strategic Planning and Management for Managers, Organizations and Beneficiaries, 3rd World Conference on Management, Accounting Economics and Humanities at the Beginning of the Third Millennium, Shiraz.
7) David, Fred R. (2016). Strategic Management. Translated by Ali Parsaiyan. Tehran: Publication of the Cultural Research Office.
8) Demir, Nevzat (2015). On the Importance of Strategic Alignment in Organizational Culture, American Journal of Business, Economics and Management. Vol. 3, No. 3, pp. 126-131.
9) Briguglio, L. ;Cordina ,G.;Farrugia ,N .and S. Vella. (2006). Conceptualizing and Measuring Economic Resilience. Building the Economic Resilience of Small states,Malta: Islands and Small States Institute of the University of Malta and London: Commonwealth Secretariat, pp.265-288.
10) Boyd, B., Royer, S., & Goto, T. (2019). Competitive advantage in longlived family firms: Implications of market characteristics and strategically relevant knowledge. In The Palgrave handbook of heterogeneity among family firms (pp. 961-1000). Palgrave Macmillan, Cham.
11) Malagueño, R., Lopez-Valeiras, E., & Gomez-Conde, J. (2018). Balanced scorecard in SMEs: effects on innovation and financial performance. Small Business Economics, 51(1), 221-244.
12) Amarakoon, U., Weerawardena, J., & Verreynne, M. L. (2018). Learning capabilities, human resource management innovation and competitive advantage. The International Journal of Human Resource Management, 29(10), 1736-1766.
13) Ovans, Andera. (2015).What Resilience Means, and Why It Matters. Harvard Business Reviw.
14) Salunke, S., Weerawardena, J., & McColl-Kennedy, J. R. (2019). The central role of knowledge integration capability in service innovation based competitive strategy. Industrial Marketing Management, 76, 144- 156.
15) Miyamoto, Michiko (2017). IT-business Alignment and Resource based View of Competitive Advantage: Intangible Assets of Korean SMEs, Universal Journal of Management, Issue 5, pp. 101-109.
1
A01
بهروز قاسمی، آزاده رجبی
بهروز قاسمی، آزاده رجبی
C.
بهروز قاسمی، آزاده رجبی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2020.1207.1025
https://rmhj.ir/user/articles/61
Farzanegan Pub
mEDRA
01
ارزيابي عوامل موثر در انتقال اثربخش آموزش هاي ضمن خدمت كاركنان به محيط كار(مدل هالتون) و رابطه اين عوامل با ارزيابي سطح يك (مدل پاتريك) در شركت مهندسي مشاور مهاب قدس
05
ارزيابي عوامل موثر در انتقال اثربخش آموزش هاي ضمن خدمت كاركنان به محيط كار(مدل هالتون) و رابطه اين عوامل با ارزيابي سطح يك (مدل پاتريك) در شركت مهندسي مشاور مهاب قدس
01
01
61
zagros Publisher
IR
01
61
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
ارزيابي عوامل موثر در انتقال اثربخش آموزش هاي ضمن خدمت كاركنان به محيط كار(مدل هالتون) و رابطه اين عوامل با ارزيابي سطح يك (مدل پاتريك) در شركت مهندسي مشاور مهاب قدس
01
1) ابيلي،خدايار؛خرازي،سيدكمال؛سبحاني نژاد،مهدي؛يوزباشي،عليرضا (94). تدوين الگوي اثربخشي انتقال يادگيري در راستاي بازگشت سرمايه در توسعه منابع انساني با تاكيد بر مديريت شهري.فصلنامه اقتصاد و مديريت شهري،سال سوم، شماره11
2) حيدري، حامد(92).ارزيابي اثر بخشي دوره هاي آموزش ضمن خدمت کارکنان بانک رفاه بر اساس مدل انتقال آموزش هالتون.پايان نامهكارشناسي ارشد،گروه آموزش عالي،دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي ،دانشگاه شهيد بهشتي
3) خراساني، اباصلت؛حسيني ضرابي،حامد (1393).ارزشيابي آموزشي(از تئوري تا عمل).تهران: انتشارات مرکز آموزش و تحقيقات صنعتی ايران
4) خراساني، اباصلت؛ دانشمندي، سميه(98).آموزش و توسعه. انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران،چاپ دوم
5) كرمي،مرتضي؛رحماني زاده،داوود؛جودي،بابك(93). تاثير ويژگيهاي فراگير،طراحي آموزشي و محيط كاري بر انتقال يادگيري در صنعت بانكداري،سال اول،شماره1
6) رحيميان،حميد؛نجفي،علي(94). تبيين پيش آيندهاي انتقال آموزش در شركت ملي صنايع پتروشيمي با استفاده از طرح پژوهش تركيبي.دو فصلنامه مديريت برآموزش سازمانها،سال چهارم
7) شمس موركاني،غلامرضا؛صفايي موحد،سعيد؛فاطمي صفت،علي(94).آسیب شناسی فعالیت های آموزش و بهسازی منابع انسانی بر اساس مدل سه شاخه گی در صنایع الکترونیکی فجر. فصلنامه آموزش و توسعه منابع انساني،سال چهارم،شماره7
8) ميركمالي،سيد محمد؛متاجي نيمور،عليه(1393). شناسایی عوامل مرتبط با انتقال آموزش به محیط کار از دیدگاه متخصصان شرکت پژوهش و فناوري پتروشیمی با استفاده ازروش دلفی.نشريه علمي و پژوهشي بهبود مديريت،سال هشتم،شماره2
9) Alliger, G.M, & Janak, E.A. (1989). Kirkpatrick's levels of training criteria: Thirty years later. Personnel Psychology, 42
10) Baldwin, T.T., &Ford, J. K. (1988). Transfer of training: A review and directions for future research. Personnel Psychology, 41
11) Burke, L. A., & Hutchins, H. M., (2007). Training transfer and integrative literature review. Human Resource Development Review, 6(3)
12) Holton, E. F. (1996). The flawed four‐level evaluation model. Human resource development quarterly, 7
13) Holton, E. F. (2005). Holton's evaluation model: New evidence and construct elaborations. Advances in Developing Human Resources, 7
14) Ford, J. K., & Kraiger, K. (1995). The application of cognitive constructs and principles to the instructional systems model of training: Implications for needs assessment, design, and transfer. International review of industrial and organizational psychology, 10
15) Goldstein, I. L. (1980). Training in work organizations. Annual review of psychology, 31(1)
16) Kirkpatrick, D. L. (1960). Techniques for evaluating programs: Part 3-Behavior.Journal of ASTD, 14(1)
17) Noe, R. A. (2010). Employee Training and Development. Fourth Edition. New York: McGraw-Hill.
18) Rouiller, J. Z., & Goldstein, I. L. (1993). The relationship between organizational transfer climate and positive transfer of training. Human resource development quarterly, 4(4)
1
A01
سيدرضا نظري هاشمي، فرنوش اعلامي، ابوذركيخسروي
سيدرضا نظري هاشمي، فرنوش اعلامي، ابوذركيخسروي
C.
سيدرضا نظري هاشمي، فرنوش اعلامي، ابوذركيخسروي
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2020.1216.1104
https://rmhj.ir/user/articles/62
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی اثرگذاری تصویر کشور مبدأ بر رغبت به خرید مجدد
05
بررسی اثرگذاری تصویر کشور مبدأ بر رغبت به خرید مجدد
01
01
62
zagros Publisher
IR
01
62
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی اثرگذاری تصویر کشور مبدأ بر رغبت به خرید مجدد
01
1) دهدشتی شاهرخ، زهره؛ کهیاری حقیقت، امین؛ عطوفی، امین. (1393)."شناسایی عوامل مؤثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (موردمطالعه: لوازمخانگی، برند بوش و سامسونگ)". فصلنامه مدیریت برند، سال 1، شماره 1، ص 75-98.
2) میرمحمدی، سید محمد؛ توکل پور صالح، شبنم. (1396)."بررسی تأثیر راحتی خدمات بر ارزش خرید مشتریان و پیامدهای آن در مراکز خرید (مطالعه موردی: مرکز خرید خلیجفارس)". فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، دوره 3، شماره 1، ص 1-15.
3) آقازاده، هاشم؛ قلی پور، رحمت ا...؛ بخشی زاده، الهه. (1392)."بررسی تأثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراکشده و وفاداری برند (موردمطالعه: بیمهگذاران عمر شرکت بیمه سامان)". فصلنامه علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال 3، شماره 4، ص 1-22.
4) کدیور، علی. (1393)."تأثیر ادراک مصرفکننده از کشور مبدأ برند بر ارزش ویژه برند محصولات ". فصلنامه مدیریت (پژوهشگر)، سال 11، شماره 34، ص 49 – 58.
5) نظری، محسن؛ شاهحسینی، محمدعلی؛ طباطبائی کلجاهی، سید جواد. (1393)."تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعه موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام.تی.ان.ایرانسل)". مدیریت بازرگانی، دوره 6، شماره 3، ص 647-664.
6) Ahmed, U. Z. Johnson, J. P. and Boon, L. C. (2004), "Does country of origin matter for low-involvement products? ", International Marketing Review, Vol. 21, No. 1: 102-120.
7) Ayyildiz, H. and Cengiz, E. (2007), “Country image effect on customer loyalty model”, Innovative Marketing, Vol. 3 No. 2, pp. 44-64.
8) Lin, L. Y. & Chen, Ch. Sh. (2006). “The influence of the country-oforigin image, product knowledge and product involvement on consumer purchase decisions: An empirical study of insurance and catering services in Taiwan”, Journal of Consumer Marketing, 23 (5), 248-265.
9) Roth, M. S. and Romeo, J. B. (1992), “Matching product category and country image perceptions: a framework for managing country-of-origin effects”, Journal of International Business Studies, Vol. 23, No. 3, pp: 477-497.
10) حیدرزاده، کامبیز؛ خیری، بهرام. (1387)."ارزیابی تأثیر بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید ". فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، دوره3، شماره49، ص75-97.
11) زارعی، عظیم؛ فیض، داود؛ مرادی، هادی. (1391)."تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکلگیری ارزش ویژه نام تجاری (موردمطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه)". چشمانداز مدیریت، شماره 11، ص 59-79.
12) رنجبریان، بهرام؛ قلی زاده شغلآباد، رسول. (1387)."تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان)". دانش مدیریت، سال 21، شماره 81، ص 37-56.
13) T sai, S. (2005). "Utility, cultural symbolism and emotion: A comprehensive model of brand purchase value". Internnational Journal of Research in Marketing, vol.22,no.3:277-291.
14) Ha, H. Y., Muthaly, S. K., & Akamavi, R. K. (2010). "Alternative explanations of online repurchasing behavioral intentions: A comparison study of Korean and UK young customers". European Journal of Marketing, 44(6), 874-904.
15) Nikbin, D., Ismail, I., Marimuthu, M., & Younis Abu-Jarad, I. (2011). "The impact of firm reputation on customers’ responses to service failure: the role of failure attributions". Business Strategy Series,vol.12,no.1: 19-29.
16) Moslehpour, Massoud & Wong, Wing-Keung& Van Pham, Kien& Aulia, Carrine K. (2017),"Repurchase intention of Korean beauty products among Taiwanese consumers", Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 29,No.3:569-589.
17) Hellier, P.K. Geursen, G.M. Carr, R.A. and Rickard, J.A. (2003), "Customer repurchase intention: a general structural equation model", European Journal of Marketing, Vol. 37, No. 12: 17-62.
18) Arpita Khare, Dhiren Achtani, Manish Khattar, (2014) "Influence of price perception and shopping motives on Indian consumers' attitude towards retailer promotions in malls", Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics,Vol. 26,No. 2:272 – 295.
19) کاظمی، علی؛ اسدی، علی؛ خزائی پول، جواد. (1394)."تحلیل تأثیر قیمت منصفانه ادراکشده توسط بیماران بر پذیرش قیمت خدمات درمانی ارائهشده از طریق رضایت و وفاداری ". مدیریت اطلاعات سلامت، دوره12، شماره3، ص 347-355.
20) محمدی، احسان (1392). بررسی تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان لوازمخانگی سامسونگ. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بازاریابی و صادرات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، چاپنشده.
21) خسروی, شیما؛ اسماعیل کمالی راد و سمیه رهجو، ۱۳۹۷، بررسی تأثیر اعتماد، تعهد و رضایت بر وفاداری مشتری در بخش توزیع شهرک اقتصادی بوشهر، یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز، تهران.
22) حسینی اصل، حسین؛ صدیقه حیدری نژاد؛ حسین مرعشیان و امین خطیبی، ۱۳۹۶، تاثیر ارزش ویژه برند و بسته بندی بر قیمت ادراک شده مصرف کنندگان کفش های ورزشی برند های معتبر خارجی، دومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد یافته های کاربردی در ورزش، اهواز، اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان.
23) اخوان فر، امیر؛ رضیعی، فاطمه سادات. (1395)."بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت درک شده و اعتماد با قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: کلیه مشتریان شعب بانک ملت شهرستان گرگان)"، (ص 1280-1301). دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21، آذر 1395.
24) Ariffin, shahira & Mohd Yusof,Jamaliah & Putit, lennora & Shah,M.I.Z. (2016),” Factors Influencing Perceived Quality and Repurchase Intention Towards Green Products”, Procedia Economics and Finance,Vol.37:391-396.
25) Bruwer, Johan & buller, Courtney & saliba, Anthony john & li, Elton. (2014), "country of origin (coo) brand loyalty and related consumer behavior in the Japanese wine market", International journal of wine business research,vol.26,No.2:97-119.
1
A01
مسعود قدسی، مسعود شیری
مسعود قدسی، مسعود شیری
C.
مسعود قدسی، مسعود شیری
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2021.0119.0615
https://rmhj.ir/user/articles/65
Farzanegan Pub
mEDRA
01
تاثیر استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی بر عملکرد کارکنان فروش با در نظر گرفتن نقش رفتار، آموزش و ویژگی های فردی فروشنده
05
تاثیر استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی بر عملکرد کارکنان فروش با در نظر گرفتن نقش رفتار، آموزش و ویژگی های فردی فروشنده
01
01
65
zagros Publisher
IR
01
65
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
تاثیر استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی بر عملکرد کارکنان فروش با در نظر گرفتن نقش رفتار، آموزش و ویژگی های فردی فروشنده
01
1) امیر شاهی، منوچهر. (1387). کاربرد روانشناختی در ارتباط سازمانی. چاپ اول
2) بخشی، بهاره و پیشنمازي، پروانه. (1389). ساختارشکنی ارتباطات انسانی در شبکه وب. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران. دوره ششم. تهران. شرکت زیراکس ایران
3) بیابانی، غلامحسین. (1396). بررسی واکاوی مسئولیت های اجتماعی رسانه. مطالعات رسانه ای. سال دوازدهم. شماره اول. صص 55-67.
4) تقوی، محمدتقی و همکاران. (1396). تاثیر رسانه های اجتماعی برخلاقیت کارکنان با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: کارکنان شرکت مخابرات استان تهران). سومین کنفرانس بین المللی خلاقیت و نوآوری. شهریور1396. شیراز
5) توکلی، ثامنه. (1389). ارزیابی واکنش فراگیران از دوره هاي کوتاه مدت آموزش کتابداران کتابخانه هاي عمومی آستان قدس رضوي بر اساس سطح اول مدل کرك پاتریک. سازمان کتابخانه ها و موزه های آستان قدس رضوی. دوره 2. شماره 6
6) جهانشاهی، امید.(1394). رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور. مجله رسانه. سال بیست وششم. شماره 4. صص 33-47
7) حسنی، فرنود (1390) . مشتری مداری در عرصه کسب و کار . انتشارات کتاب آرا
8) رحمانزاده، سید علی. (1389). کارکرد شبکه هاي اجتماعی مجازي در عصر جهانی شدن، فصلنامه مطالعات راهبردي جهانی شدن. دوره 1، شماره 1. صص 49-78
9) رحیمی، فرج اله و همکاران. (1397). الگوی پیامدهای رفتاری- عملکردی ومهارت شنود نیروی فروش. فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازریابی نوین. سال هشتم. شماره چهارم. پیاپی 31. صص27-44
10) شیرخدایی، میثم و همکاران. (1396). بررسی تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال هفتم. شماره سوم. صص 106-124
11) صبرکش، علیرضا. (1392). آموزش و توسعه منابع انسانی در سازمان. آموزش و توسعه منابع انسانی در سازمان . شماره چهارم. پیاپی 24. صص 107-134
12) عزیزی، شهریار و اثناعشری، مسعود. (1392). برند سازی داخلی و عملکرد برند در بانک نقش تعدیل گر جو رقابتی و رضایت شغلی. پژوهش های مدیریت در ایران. شماره 17. پیاپی3. صص 120-138
13) عزیزی، شهریار و خراسانی، ویدا. (1393). تأثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کاربران باجه بانک. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین سال چهارم. شماره چهارم. شماره پیاپی 15. صص 43-56
14) موسوی، سید علیرضا و کناره فرد، مریم. (1393). تاثير رسانه هاي اجتماعي بر شاخصه هاي جامعه برندي، شيوه هاي ارزش آفريني، اعتماد و وفاداري به برند. مدیریت بازاریابی. شماره 25. صص 25-50
15) نظرزاده دناک، مژده و سبزی، محمود. (1397). اهمیت آموزش و نقش فروشندگان در موفقیت فروش بیمه هاي زندگی. سمینار توسعه بیمه هاي زندگی . صص 1-15
16) Agnihotri, R., Dingus, R., Hu, M. Y., & Krush, M. T. (2016). Social media: Influencing customer satisfaction in B2B sales. Ind. Mark. Manag. Vol 53(1). PP 172–180
17) Ahmad, S. Z.& Basir, M., & Kitchen, P. J. (2010). The Relationship between Sales Skills and Salesperson Performance, and the Impact of Organizational Commitment as a Moderator: An Empirical Study in a Malaysian Telecommunications Company. Journal of Economics and Management. vol 4(2). PP 181- 211
18) Allard, Matt(2014). Comment: Social Media And The Future of TV News. social-media-and-the-future-of-journalism. No 42. PP89-112
19) Barker, T. (2015). Re-examining Field Sales Unit Performance Insights from the Resource-Based View and Dynamic Capabilities Perspective . European Journal of Marketing. Vol 39(7/8). PP 885-909
20) Chang, Y. T, Yu, H, & Lu, H. P. (2015). Persuasive messages, popularity cohesion, and message diffusion in social media marketing. Journal of Business Research.vol 68(4). pp 777-782
21) Ferreira, J. B, da Rocha, A, & Ferreira da Silva, J. (2014). Impacts of technology readiness on emotions and cognition in Brazil. Journal of Business Research, 67(5), 865–873
22) Hinton, Larissa. (2013). Understanding Social Media. SAGE Publication. Retrieved. from:Book
23) Jessica, Ogilvie& Agnihotri, Raj& Rapp, Adam. (2018). Social media technology use and salesperson performance: A two study examination of the role of salesperson behaviors, characteristics, and training. Industrial Marketing Management. Vol34. PP 1-11
24) Lin, S. H. & Wu, H. (2014). Effects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: To whom is the customer loyal?. The Journal of International Management Studies. Vol 7 (1). PP 31-40
25) Monika K& Mahesh J & Gurdip S. (2014). Determinants of corporate social responsibility disclosures: Evidence from India. Advances in Accounting. incorporating Advances in International Accounting . vol30 .pp 217–229
26) Ríos, Rosendo & Dávila, Martín. (2015). Market orientation in the banking sector: Measuring the key role of salesperson performance. Cuadernos de Economía. Vol 38(107). PP 90-95
27) Takahashi, Y., & Tanaka, N. (2012). Fallacy of Decomposition: Cooperation rather than Composition inside Organizations. Proceeding of 30th International Conference of the System Dynamics Society
28) Wachner, T., Plouffe, C. R., & Grégoire, Y. (2013). SOCO's Impact on Individual Sales Performance: The Integration of Selling Skills as a Missing Link. Industrial Marketing Management. vol 38. PP 32-44
29) Wu, C. W. (2016). The performance impact of social media in the chain store industry. Journal of Business Research. vol 28 (1). pp. 58-69
1
A01
مهدی نصر اصفهانی، پرستو کریمی وردنجانی، مینا عمرانی قهجاورستانی
مهدی نصر اصفهانی، پرستو کریمی وردنجانی، مینا عمرانی قهجاورستانی
C.
مهدی نصر اصفهانی، پرستو کریمی وردنجانی، مینا عمرانی قهجاورستانی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2021.0215.0351
https://rmhj.ir/user/articles/66
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بینامتنیت آیات و روایات اسلام در آثار ادبیات فارسی (مطالعه موردی: معراج الساده اثر ملا احمد نراقی)
05
بینامتنیت آیات و روایات اسلام در آثار ادبیات فارسی (مطالعه موردی: معراج الساده اثر ملا احمد نراقی)
01
01
66
zagros Publisher
IR
01
66
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
بینامتنیت آیات و روایات اسلام در آثار ادبیات فارسی (مطالعه موردی: معراج الساده اثر ملا احمد نراقی)
01
1) احمدی، سیدرقیه.، شاملی، نصراالله.، و حسنعلیان، سمیه (1398) بررسي پديده بينامتنيت قرآني در اشعار علي بن عيسي إربلي. زبانشناختی قرآن، 8 (2): 163-174.
2) جوکار، هاجر.، پرهیزکاری، مریم.، و حمیدی، سیدجعفر(1396) بررسی عوامل زمینه¬ساز تکوین و تکامل ادبیات فارسی. عرفان اسلامی، 15 (60): 377-394.
3) خزائیلی، مریم (1394) جلوة مضامين و آيات قرآني در نسخة خطّي معارج الخيال. زبان و ادب فارسی، 7 (25): 21-52.
4) خواجه¬ایم، احمد.، علوی مقدم، سیدمحمد.، محمدیان، عباس.، و رجبی، مسلم(1395) بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی براساس نظریه¬های ناقدان ادبی. پژوهشنامه ادبیات تعلیمی، 8 (32): 29-68.
5) سلامت¬باویل، لطیفه (1397) بینامتنیت آیات و احادیث در غزلیات شمس. پژوهش دینی، 36: 33-61.
6) علیخانی ثانی ابدال آبادی، فاطمه.، و میر، محمد(1395) شیوه¬های کاربرد آیات و احادیث در تاریخ جهانگشای جوینی. متن¬پژوهی ادبی، 20 (69): 153-180.
7) مختاری، قاسم.، و ابراهیمی، ابراهیم (1392) بینامتنیت قرآنی و روایی در شعر دعبل خزاعی. پژوهش¬های ادبی- قرآنی، 1 (1): 53-57.
8) ممتحن، مهدی.، و محمدی، گردآفرین(1391) بررسی تجلی و حضور مضامین دینی در ادبیات فارسی پیش از قرن هفتم. ادبیات دینی، 1 (2): 105-124.
9) نامدارپور، بهادر.، پارسا، علیرضا.، علم¬الهدی، سیدعلی.، و واحدی¬فر، محمدصادق(1396) تلقی حقیقتانگارانه مولوی از موضوع تجسّم اعمال. ادبیات عرفانی و اسطوره¬شناختی، 13 (46): 217-241.
10) یلمه¬ها، احمدرضا.، و رجبی، مسلم(1394) بینامتنیت آیات و روایات در گلستان سعدي. پژوهش¬های ادبی-قرآنی، 3 (4): 83-97.
1
A01
یزدان ابراهیمی
یزدان ابراهیمی
C.
یزدان ابراهیمی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2021.0303.0250
https://rmhj.ir/user/articles/67
Farzanegan Pub
mEDRA
01
درخت نفرین شده در قرآن
05
درخت نفرین شده در قرآن
01
01
67
zagros Publisher
IR
01
67
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
درخت نفرین شده در قرآن
01
1) آلوسی، محمود، روح المعانی فی تفسیر القرآن العظیم و السبع المثانی، چاپ چهارم: بیروت، دار احیاء التراث العربی، 1405ق.
2) ابن منظور، لسان العرب، قم، ادب الحوزة، 1405ق.
3) سیوطی، جلال الدین، الدر المنثور فی التفسیر بالمأثور، المکتبة الاسلامیة، 1377ق.
4) طبرسی، فضل بن حسن، مجمع البیان، چاپ دوم: بیروت، دارالمعرفة، 1408ق.
5) طبرسی، احمد بن علی، الاحتجاج، دارالاسوه، 1380ش.
6) طبری، محمّد بن جریر، جامع البیان فی تفسیر القرآن، بیروت، دارالجمیل.
7) سيد عبدالحسين طيب، اطيب البيان، تهران، انتشارات اسلام، چاپ سوم، 1366ش
8) العروسی الحویزی، عبد علی، نور الثقلین، چاپ چهارم: قم، مؤسسه اسماعیلیان، 1412ق.
9) عیاش سلمی، محمّد بن مسعود، تفسیر عیاشی، تهران، العلمیة الاسلامیة، 1363ش.
10) فخر رازی، محمّد، التفسیر الکبیر، چاپ سوم: بیروت، دارالفکر، 1405ق.
11) فیض کاشانی، محسن، الصافی، بیروت، مؤسسة الاعلمی للمطبوعات.
12) قرطبی، محمّد بن احمد، الجامع لأحکام القرآن، بیروت، دار احیاء التراث العربی، 1414ق.
13) طباطبايي، سيد محمد حسين، الميزان في تفسير القرآن، تهران، دارالكتب الاسلاميه، چاپ سوم، 1397 ق،
14) محمد باقر، بحارالانوار، بيروت، چاپ الوفاء، 1404 هـ . ق، ج 24، ص 140.
15) لسان العرب، ابن حجر عسقلانی، (852 ه)، مؤسسة الاعلمی، بیروت، چاپ دوم، 1390 ه.
16) مفردات الفاظ القرآن، راغب اصفهانی، با تحقیق ندیم مرعشلی، دارالکاتب العرب
17) قرشی نويسنده: آيت الله علي اكبر قرشي ناشر: دارالكتاب اسلامي زبان كتاب،سال انتشار: 1352
18) مجمع البحرينجلد:٣نویسنده:طریحی، فخرالدین بن محمدمحقق:حسینی اشکوری، احمد ناشر:مکتبه المرتضویه محل نشر:تهران – ایران سال نشر:١٣٧۵
19) العین نویسنده: خليل بن احمد، ۱۰۰ - ۱۷۵قمحققین: مخزومي، مهدي: سامرائي، ابراهيم موضوع: ۱.زبان عربي - واژهنامهها ناشر: مؤسسة دار الهجرة مکان چاپ: (قم) سال چاپ: ۱۴۰۹ق. = ۱۹۸۸م. = ۱۳۶۷نوبت چاپ: دوم تفسیر نور، نویسنده, محسن قرائتی. ناشر, مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن. محل نشر, تهران.
20) کتاب. تفسير نور الثقلينجلد:٢نویسنده:حویزی، عبدعلی بن جمعه مصحح:رسولی، هاشم ناشر:اسماعیلیان،قم
21) معجم مقاییس اللغة جلد:١نویسنده:ابن فارس، احمد بن فارس محقق:هارون، عبد السلام محمد ناشر:مکتب الاعلام الاسلامی محل نشر:قم
22) قاموس قرآنجلد:٣نویسنده:قرشی بنابی، علیاکبرناشر:دار الکتب الاسلامی محل نشر:تهران –
23) نویسنده: فوادافرام بستانی , مترجم: رضا مهیار موضوع : زبان عربی - واژهنامهها - فارسی ناشر : اسلامی محل نشر : تهران
24) المستدرک علی الصحیحین وبذیله التلخیص دار المعرفة، بیروت، 4 جلد شرح پدیدآور: أبی عبدالله الحاکم النیسابوری
25) تفسیر نمونهجلد:١نویسنده:مکارم شیرازی، ناصرمحقق:علیبابایی، احمد ناشر:دار الکتب الاسلامی محل نشر:تهران سال نشر:١٣٨٢
26) طبری، محمّد بن جریر، جامع البیان فی تفسیر القرآن، بیروت، دارالجمیل.
27) احمدی، حبیب اللّه ، پژوهشی در علوم قرآنی، دفتر انتشارات اسلامی، 1376.
28) قرطبی، محمّد بن احمد، الجامع لأحکام القرآن، بیروت، دار احیاء التراث العربی، 1414ق.
29) العروسی الحویزی، عبد علی، نور الثقلین، چاپ چهارم: قم، مؤسسه اسماعیلیان، 1412ق.
30) بروسوی، اسماعیل، روح البیان، چاپ هفتم: بیروت، دار احیاء التراث العربی، 1405ق.
31) تفسیر التحریر و التنویر المعروف بتفسیر ابن عاشورجلد:١نویسنده:ابنعاشور، محمدطاهرناشر:موسسة التاريخ العربي محل نشر:بیروت – لبنان
32) التبيان في تفسير القرآن جلد:١نویسنده:طوسی، محمد بن حسن مصحح:عاملی، احمد حبیب مقدمهنویس:آقابزرگ تهرانی، محمدمحسن ناشر:دار احياء التراث العربي محل نشر:بیروت
33) کتاب. الروضة من الکافی جلد:١نویسنده:کلینی، محمد بن یعقوب ترجمه و تصحیح:رسولی، هاشم ناشر:علمیه اسلامیه محل نشر:تهران - ایرانسال نشر:١٣۶۴
34) الصحيفة السجادية / ترجمه و شرح فيض الإسلام، ناشر:موسسه نشر معارف اهل بیت ،قم
35) الارشاد فی معرفة حجج الله علی العباد تألیف: الشیخ المفید محمد بن محمد بن النعمان البغدادی نشر وتحقیق: مؤسسة ال البیت علیهم السلام
36) زندگی نامه امام حسن مجتبی علیه السلام پدید آورنده: احمد زمانی ناشر: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
37) الملاحم و الفتن في ظهور الغایب المنتظر (عجل الله فرجه)نویسنده:ابنطاووس، علی بن موسی ناشر:الشريف الرضي محل نشر:قم
1
A01
مطهره اوجی، محمد مرادی
مطهره اوجی، محمد مرادی
C.
مطهره اوجی، محمد مرادی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2021.0517.0154
https://rmhj.ir/user/articles/69
Farzanegan Pub
mEDRA
01
تاثیرگذاری رویکرد یادگیری ترکیبی بر یادگیری لغات ادبیات فارسی
05
تاثیرگذاری رویکرد یادگیری ترکیبی بر یادگیری لغات ادبیات فارسی
01
01
69
zagros Publisher
IR
01
69
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
تاثیرگذاری رویکرد یادگیری ترکیبی بر یادگیری لغات ادبیات فارسی
01
1) رجبی، ح. ع.، زندی، ب.، اکرادی، ا.، و شاکری، م. 1396. مطالعه اثر آموزش و تدریس به صورت ترکیبی بر یادگیری دانش¬آموزان؛ مطالعه موردی رشته¬های فنی¬حرفه¬ای. تدریس پژوهی، 5 (2): 69-81.
2) ریوندی، ر. 1397. تأثیر به کارگیری بازی¬های آموزشی در فراگیری دستور و واژگان زبان در دانش آموزان. دومین کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت¬های نوین در علوم انسانی ایران، 1-12.
3) سالاری، ض.، و کرمی، م. 1393. مقایسه تاثیر سه شیوه آموزش الکترونیکی، ترکیبی و حضوری بر واکنش و یادگیری در آموزش صنعتی. رویکردهای نوین آموزشی، 9 (2): 27-58.
4) سلطانیان، ع.ر.، بشیریان، س.، و براتی، م. 1394. مقایسه تاثیر دو روش آموزش فعال ترکیبی و روش کلاسیک در یادگیری درس آمار. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 8 (18): 33-42.
5) ضرابیان، ف.، و عزیزی علویجه، ا. 1397. بررسی دو روش یادگیری ترکیبی (مبتنی بر شبکه و سیار) بر یادگیری مفاهیم تعلیمات اجتماعی. اندیشه¬های نوین تربیتی، 14 (3): 215-235.
6) طالب، ز.، و زراعی، پ. 1396. تاثیر آموزش الکترونیکی ترکیبی بر یادگیری خودتنظیم ریاضی دانش-آموزان پنجم ابتدایی. چهارمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه تربیتی و روانشناسی ایران، 1-10.
7) عمادی، ر.، وکیلی¬فرد، ا. ر.، و فرخنده، ی. 1397. تأثیر آموزش به شیوة معمول و ترکیبی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسی آموزان غیر ایرانی. زبان¬پژوهی دانشگاه الزهرا، 10 (28): 219-241.
8) قاسم، م.، و بلیاد، م. ر. 1396. تأثیر سبک¬های یادگیری و به کارگیری نقشه¬های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش¬آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها. روان¬شناسی تربیتی، 13 (43): 169-199.
9) قربان دردی¬نژادی، ف.، و خزایی، س. 1393. بررسي تأثير ميدان بازي مجازي بر خلاقيت مشاركتي و پيشرفت يادگيري فراگيران در پودمان تركيبي آموزش واژگان زبان انگليسي. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4 (3): 1-31.
10) نجفی، ح. 1397. فراتحلیل مطالعات اثربخشی رویکرد یادگیری ترکیبی بر بهبود عملکرد تحصیلی در ایران. پژوهش¬های تربیتی، (36): 59-73.
11) Albiladi, W. S., & Alshareef, K. K. 2019. Blended Learning in English Teaching and Learning: A Review of the Current Literature. Journal of Language Teaching and Research, Vol. 10, No. 2, pp. 232-238.
12) Doig, A., & Hogg, S. (2013). Engaging distance and blended learners online. In C. Wankel & P. Blessinger (Eds.), Increasing Student Engagement and Retention in E-learning Environments: Web 2.0 and Blended Learning Technologies (Cutting-edge Technologies in Higher Education), vol. 6, pp. 229-260.
13) Li, S., Yamaguchi, S., Sukhbaater, J., & Takada, J. 2019. The influence of teachers professional development activites on the factors promotiong ICT integration in primary schools in Mongolia, Education Sciences, Vol. 9, No. 2, pp. 1-18.
14) Najafi,H. (2016) .Study of the dimensions and indicators of the combined learning approach and the quality of learning. Quarterly Journal of Information and Communication Technology in Educational Sciences, Vol. 1, No. 6, pp. 73-90. [In Persian].
15) Rasmitadila, R., Widyasari, W., Asri Humaira, M., Suryanti Tambunan, A. R., Rachmadtullah, R., & Samsudin, A. 2020. Using Blended Learning Approach (BLA) in Inclusive Education Course: A Study Investigating Teacher Students’ Perception. International Journal of Emerging Techhnology in Learning, Vol. 15, No. 2, pp.72-85.
16) Sabah, N. M. 2020. Motivation factors and barriers to the continuous use of blended learning approach using Moodle: students' perceptions and individual differences. Behaviour & Information Technology, Vol. 39, No. 8, pp. 875-898.
17) Seage, S. J., & Türegün, M. 2020. The Effects of Blended Learning on STEM Achievement of Elementary School Students. International Journal of Research in Education and Science (IJRES), Vol. 6, No. 1, pp. 133-140.
18) Segura-Robles, A., Fuentes-cabrera, A., Parra-gonzalez, M. E., & Lopez-belmonte. J. 2020. Effects on personal factors through flipped learning and gamification as combined methodologies in secondary education. Frontiers in Psychology, Vol. 11, pp. 1-10.
19) Shahveran, A., Zavar, T., Ghasemzadeh, A & Hazratiyan, F.(2016).The feasibility of implementing a combined training system based on the requirements of ISO 10015 in the healthcare network. Iranian Journal of Medical Education, Vol. 16, No. 7, pp. 71-63. [In Persian].
20) Wong, K., Hwang, G., Choo Goh, P. S., & Mohd Arrif, S. K. 2020. Effects of blended learning pedagogical practices on students’ motivation and autonomy for the teaching of short stories in upper secondary English. Interactive Learning Environments, Vol. 28, No. 4, pp. 512-525.
1
A01
فاطمه جعفرزاده
فاطمه جعفرزاده
C.
فاطمه جعفرزاده
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2021.1116.0528
https://rmhj.ir/user/articles/72
Farzanegan Pub
mEDRA
01
کهن الگوی آپولو و کهن الگوی هستیا (آتش و آتشکده)
05
کهن الگوی آپولو و کهن الگوی هستیا (آتش و آتشکده)
01
01
72
zagros Publisher
IR
01
72
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
کهن الگوی آپولو و کهن الگوی هستیا (آتش و آتشکده)
01
1
A01
کبری رحیمی، سعدالله رحیمی
کبری رحیمی، سعدالله رحیمی
C.
کبری رحیمی، سعدالله رحیمی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2023.1223.1051
https://rmhj.ir/user/articles/81
Farzanegan Pub
mEDRA
01
ساختار آموزش عالی در ایران
05
ساختار آموزش عالی در ایران
01
01
81
zagros Publisher
IR
01
81
JB
1014
1
4
01
202403
7
10
01
ساختار آموزش عالی در ایران
01
1
A01
| سید بهاالدین حسینی
| سید بهاالدین حسینی
C.
| سید بهاالدین حسینی
01
eng
202403
2024
C. zagros