-
آرشیو :
نسخه تابستان 1398 (جلد اول)
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11232
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
آمنه مالمير، شهروز رمضی مجدآبادی فراهانی
-
کلید واژه :
عملکرد مالی، رضایت کارکنان، وفاداری مشتری.
-
مراجع :
1. آذربایجانی، ک، سروش یار، ا،یاریان ، س، 1390 ، جستجوی بهترین معیار عملکرد مالی.
2. انصاری، م يوشانلويي ، ح، دانيالي ده حوض ، م، مرداني، ا،1390 ، بررسي تأثير معيارهاي مالي و غيرمالي ارزيابي عملكرد بر رضايت شغلي ازديدگاه كاركنان شرك تهاي پذيرفته شده دربورس اوراق بهادار، بررسيهاي حسابداري و حسابرسي، دوره 18 ، شماره63.
3. تاج زاده یمین، ا، اله یاری ،س،1390، بررسی وفاداری مشتریان)مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران(.
4. جواهری، ص، نجفی زاده ، ن، حاجی، غ، 1395، پایان نامه بررسی رابطه رضایت کارکنان و رضایت مشتری با عملکرد مالی شهرداری اراک، دانشگاه ازاد اسلامی اراک.
5. حاجي پور، ب، طاهري خ، سينايي ح،1390، بررسي ارتباط بين سرمايه فکري و عملکرد شرکت، پژوهش نامه مديريت تحول (پژوهش نامه مديريت).
6. حمیدی زاده، م؛ غمخواری، م، 1388، شناسايي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان بر اساس مدل سازمان هاي پاسخگوي سريع، فصلنامه پژوهشنامه بازرگاني، شماره ۵۲.
7. خلیلی، ص، قادیکلائی، ع ،1394، ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران، مقاله 3، دوره 7، شماره 14.
8. رشید کابلی، م، پورمیری، م، هاشم الحسینی، ر، 1392، بررسی رابطه بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری(مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان: آسمان، پیروزی، عالی قاپو.
9. شکری، ب، ساريخاني، ن، حسومي، ط، 1391، عوامل موثر بر رضايت شغلي كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن، فصلنامه پژوهش اجتماعي، سال چهارم، شماره چهاردهم.
10. عبادار، ا، 1395، بررسي خدمت گرايي بر عملکرد مالي با نقش میانجي رضايت شغلي و رضايت مشتری، علوم انسانی اسلامی، شماره 51 ، جلد 5
11. علوی، ص، حمیدی، م، رضایی، م، 1394، پایان نامه بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک.
12. قاسمي، ن، 1393، بررسی رابطه رضایت کارکنان با کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد مالی شرکت های خدماتی شهرستان اهواز (شامل، آژانس های هواپیمایی، پست بانکها، شرکتهای بیمه).
13. قره چه، م، دابوئیان، م، 1390، وفاداري كاركنان در تعامل با وفاداري مشتريان صنايع خدماتي، دو فصلنامه علمي- پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين، سال اول، شماره سوم.
14. گودرزی، م، فرجو، ل ، سلیمانی، ا، 1393، بررسی تأثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی– شعب شهر تهران(، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 2.
15. محمدی، پ، فضل زاده، ع، باقرزاده، ف،1390، رضایت مشتري، رضایت کارمند و عملکرد مالی، اولین همایش ملی مدیریت، شیراز:انجمن علمی مدیریت دانشگاه شیراز.
16. موسي خاني، س، محمد حقيقي، م،1391 ارائه مدلي جهت كسب وفاداري مشتري با استفاده از مديريت دانش مشتري در صنعت بانكداري كشور (بانكهاي خصوصي). دوره 4، شماره 12.
17. Brady.M.K.,Robertson.C. J (2012). “'Searching for a consensus on the antecedent rol Of service quality and satisfaction” An exploratory cross national study. Journal of business Reserch, 5
18. Chi, C.G. and Gursoy, D. (2014). “Employee satisfaction, customer satisfaction and financial performance: an empirical examination”. International Journal of Hospitality Management, Vol. 28 No. 2, pp. 245-253.
19. Keisidou, Elissavet Lazaros Sarigiannidis and Dimitrios I. Maditinos (2013). “Customer satisfaction, loyalty and financial perfor mance A holistic approach of the Greek banking sector”. International Journal of Bank Marketing, Vol. 31 No. 4, 2013, pp. 259-288
20. Kim, S.W. (2010). An investigation on the direct and indirect effect of supply chain integration on firm performance. The International Journal of Production Economics, 119 (2), 328-346.
21. Yavas, U. & Babakus, E. (6262). Relationships between organizational support,customer orienttaion, and work outcomes: A study of frontline bank employees. International Journal of Bank Marketing, 68(8), 666-688.
22. Yu, w., Jacobs, M.A., Salisbury, W.D. & Enns, H. (6268), The effects of supply chain integration on customer satisfaction and financial performance: An organizational learning perspective, Int. J. Production Economics 649,849–888
- صفحات : 1-12
-
دانلود فایل
( 893.61 KB )