-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399-جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
12327
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
سید برزو جمالیان زاده، علی سعیدی، امیرحسین اکتسابی
-
کلید واژه :
اسلاید، بازی بینگو، جدول ضرب، یادگیری.
-
مراجع :
1. براتی، اکرم. (1383). روند طراحی چند رسانه ای های آموزشی و ارایه یک الگوی پیشنهادی بر اساس رویکرد ساخت گرایی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه تربیت معلم تهران.
2. بهروش، محمود. جعفری، علی اکبر. دانشفر، علی اصغر. (1386). روش تدریس ریاضیات ابتدایی. تهران: شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران.
3. پورطهماسبی، سیاوش. تاجور، آذر. (1389). بررسی میزان استفاده معلمان از برنامهریزی درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهرستان اردبیل در سال تحصیلی 89-88. مجموعه مقالات همایش منطقهای مدرسه فردا.
4. خدامرادي، خداداد. (1381). مطالعه تأثیر آموزش به كمك رسانههاي آموزشي شنيداري - ديداري (نوارهاي ويدئويي درسي يا طرح آموزش تصويري رشد) بر يادگيري درس زبان انگليسي دانشآموزان پسر پايه اول دبيرستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربيت معلم، دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي.
5. شبیری، فاطمه. عطاران، محمد. (1382). بهرهگیری از نرمافزار کمک آموزشی فیزیک سوم متوسطه دوم و بررسی تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی و تعامل دانشآموزان در کلاس. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران.
6. ظاهری، زهرا. رضایی راد، مجتبی. (1389). بررسی نقش نرمافزار چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان دختر در دروس علوم تجربی پایهی چهارم کلاس ابتدایی ناحیه یک شهر ساری. مجموعه مقالات همایش منطقهای مدرسه فردا، ص 374-365.
7. عبادی، رحیم. (1384). فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش. مؤسسهی توسعهی فناوری آموزشی مدارس هوشمند.
8. عباسی، علیاصغر. (1389). بررسی تأثیر عوامل اجتماعی بر بهکارگیری فناوریهای نوین توسط دانشآموزان مدارس ساری. مجموعه مقالات اولین همایش منطقهای مدرسه فردا، ص 324-313.
9. عزت خواه، کریم. (1379). آشنایی با مفاهیم و روش تدریس ریاضیات. تهران: دانشگاه پیام نور.
10. عطاران، محمد. (1383). فناوری اطلاعات بستر اصلاحات در آموزش و پرورش. مؤسسهی توسعهی فناوری آموزشی مدارس هوشمند.
11. فاضلیان، پوراندخت. سعادتمند، محسن. (1381). مطالعه تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر یادگیری زبان انگلیسی سال اول متوسطه دوم و مقایسه آن با روشهای سنتی آموزش. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم.
12. محرابی، عطیه. (1395). مقایسه تأثیر آموزش به روش ساختن اسلاید و روش بازی بینگو در یادگیری جدول ضرب دانشآموزان پایه سوم. پایاننامه كارشناسي ارشد روانشناسی، دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان.
13. مهرمحمدی، محمود. شیخ¬زاده، مصطفی. (1383). نرم¬افزار آموزش ریاضی ابتدایی بر اساس رویکرد سازنده گرایی و میزان اثربخشی آن. نوآوری های آموزشی، 3(9)، صص 46-32.
14. Callahan, J.F. & Clark, L.H. (2002). Teaching in the secondary school: planning for competence. Macmillan Publisher, 347 p.
15. Cheta, W. (2016). Exploration of ict software in modern classroom by 21st century teachers. International Journal of Academic Research and Reflection, 4(1), pp. 15-22.
16. Felder, RM, & Brandt, R. (2005). Understanding student differences. Journal of Engineer
17. ing Education, 94(1), 57-72
18. Mohammadzadeh Saany, H. Jenaabadi, H. & Kord, M. (2014). An assessment on the quality of electronic educational courses versus traditional ones: A case study of math courses. Management Science Letters, 4(4), pp. 641-646.
19. Moraru, S. Stoica, I. & Popescu, F.F. (2010). Educational software applied in teaching and assessing physics in high schools. Romanian Reports in Physics, 63(2), pp. 577–586.
20. Şandır, H. Aztekin, S. (2015). Pre-Service Math Teachers’ Opinions about Dynamic Geometry Softwares and Their Expectations from Them. International Electronic Journal of Mathematics Education, 11(3), pp. 421-431.
21. Simonsen, T. Vartun, A. Lyngmo, V. & Nordoy, A. (1987). Coronary heart disease, serum lipids, platelets and dietary fish in two communities in northern Norway. Acta Med. Scand. 222, pp. 237–245.
- صفحات : 8-20
-
دانلود فایل
( 605.52 KB )