-
آرشیو :
نسخه پاییز 1399
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
12358
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
فاطمه جعفرزاده
-
کلید واژه :
رویکرد یادگیری ترکیبی، واژگان ادبیات فارسی، آموزش الکترونیکی.
-
مراجع :
1) رجبی، ح. ع.، زندی، ب.، اکرادی، ا.، و شاکری، م. 1396. مطالعه اثر آموزش و تدریس به صورت ترکیبی بر یادگیری دانش¬آموزان؛ مطالعه موردی رشته¬های فنی¬حرفه¬ای. تدریس پژوهی، 5 (2): 69-81.
2) ریوندی، ر. 1397. تأثیر به کارگیری بازی¬های آموزشی در فراگیری دستور و واژگان زبان در دانش آموزان. دومین کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت¬های نوین در علوم انسانی ایران، 1-12.
3) سالاری، ض.، و کرمی، م. 1393. مقایسه تاثیر سه شیوه آموزش الکترونیکی، ترکیبی و حضوری بر واکنش و یادگیری در آموزش صنعتی. رویکردهای نوین آموزشی، 9 (2): 27-58.
4) سلطانیان، ع.ر.، بشیریان، س.، و براتی، م. 1394. مقایسه تاثیر دو روش آموزش فعال ترکیبی و روش کلاسیک در یادگیری درس آمار. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 8 (18): 33-42.
5) ضرابیان، ف.، و عزیزی علویجه، ا. 1397. بررسی دو روش یادگیری ترکیبی (مبتنی بر شبکه و سیار) بر یادگیری مفاهیم تعلیمات اجتماعی. اندیشه¬های نوین تربیتی، 14 (3): 215-235.
6) طالب، ز.، و زراعی، پ. 1396. تاثیر آموزش الکترونیکی ترکیبی بر یادگیری خودتنظیم ریاضی دانش-آموزان پنجم ابتدایی. چهارمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه تربیتی و روانشناسی ایران، 1-10.
7) عمادی، ر.، وکیلی¬فرد، ا. ر.، و فرخنده، ی. 1397. تأثیر آموزش به شیوة معمول و ترکیبی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسی آموزان غیر ایرانی. زبان¬پژوهی دانشگاه الزهرا، 10 (28): 219-241.
8) قاسم، م.، و بلیاد، م. ر. 1396. تأثیر سبک¬های یادگیری و به کارگیری نقشه¬های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش¬آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها. روان¬شناسی تربیتی، 13 (43): 169-199.
9) قربان دردی¬نژادی، ف.، و خزایی، س. 1393. بررسي تأثير ميدان بازي مجازي بر خلاقيت مشاركتي و پيشرفت يادگيري فراگيران در پودمان تركيبي آموزش واژگان زبان انگليسي. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4 (3): 1-31.
10) نجفی، ح. 1397. فراتحلیل مطالعات اثربخشی رویکرد یادگیری ترکیبی بر بهبود عملکرد تحصیلی در ایران. پژوهش¬های تربیتی، (36): 59-73.
11) Albiladi, W. S., & Alshareef, K. K. 2019. Blended Learning in English Teaching and Learning: A Review of the Current Literature. Journal of Language Teaching and Research, Vol. 10, No. 2, pp. 232-238.
12) Doig, A., & Hogg, S. (2013). Engaging distance and blended learners online. In C. Wankel & P. Blessinger (Eds.), Increasing Student Engagement and Retention in E-learning Environments: Web 2.0 and Blended Learning Technologies (Cutting-edge Technologies in Higher Education), vol. 6, pp. 229-260.
13) Li, S., Yamaguchi, S., Sukhbaater, J., & Takada, J. 2019. The influence of teachers professional development activites on the factors promotiong ICT integration in primary schools in Mongolia, Education Sciences, Vol. 9, No. 2, pp. 1-18.
14) Najafi,H. (2016) .Study of the dimensions and indicators of the combined learning approach and the quality of learning. Quarterly Journal of Information and Communication Technology in Educational Sciences, Vol. 1, No. 6, pp. 73-90. [In Persian].
15) Rasmitadila, R., Widyasari, W., Asri Humaira, M., Suryanti Tambunan, A. R., Rachmadtullah, R., & Samsudin, A. 2020. Using Blended Learning Approach (BLA) in Inclusive Education Course: A Study Investigating Teacher Students’ Perception. International Journal of Emerging Techhnology in Learning, Vol. 15, No. 2, pp.72-85.
16) Sabah, N. M. 2020. Motivation factors and barriers to the continuous use of blended learning approach using Moodle: students' perceptions and individual differences. Behaviour & Information Technology, Vol. 39, No. 8, pp. 875-898.
17) Seage, S. J., & Türegün, M. 2020. The Effects of Blended Learning on STEM Achievement of Elementary School Students. International Journal of Research in Education and Science (IJRES), Vol. 6, No. 1, pp. 133-140.
18) Segura-Robles, A., Fuentes-cabrera, A., Parra-gonzalez, M. E., & Lopez-belmonte. J. 2020. Effects on personal factors through flipped learning and gamification as combined methodologies in secondary education. Frontiers in Psychology, Vol. 11, pp. 1-10.
19) Shahveran, A., Zavar, T., Ghasemzadeh, A & Hazratiyan, F.(2016).The feasibility of implementing a combined training system based on the requirements of ISO 10015 in the healthcare network. Iranian Journal of Medical Education, Vol. 16, No. 7, pp. 71-63. [In Persian].
20) Wong, K., Hwang, G., Choo Goh, P. S., & Mohd Arrif, S. K. 2020. Effects of blended learning pedagogical practices on students’ motivation and autonomy for the teaching of short stories in upper secondary English. Interactive Learning Environments, Vol. 28, No. 4, pp. 512-525.
- صفحات : 80-86
-
دانلود فایل
( 634.72 KB )